پاکستان

پاکستان میں کرونا وائرس کے کیسز خوفناک حد تک بڑھنے کے بعد لاک ڈاؤن میں توسیع

وفاقی وزیر منصوبہ بندی و ترقیات اسد عمر نے جمعہ کو کہا کرونا وائرس سے لڑنے کے لیے ملک بھر میں لاک ڈاؤن کو 9 مئی تک بڑھا دیا گیا ہے۔

نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ نیشنل کوآرڈینیشن کمیٹی (این سی سی) کے اجلاس میں جو نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر (این سی او سی) میں ہوا تھا اس میں لاک ڈاؤن کی تاریخ میں توسیع کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ این سی سی کل سے ٹریس اینڈ ٹریک سسٹم پر عمل درآمد شروع کرنے والی ہے۔ "این سی او سی میں چیف سکریٹریوں اور پھر وزیر صحت کے ساتھ مشاورت کی گئی۔ وزیر اعظم نے اس نظام کے لئے منظوری دے دی ہے۔”

اسد عمر نے کہا کہ این سی سی کا اعلی ادارہ ٹریس اینڈ ٹریک سسٹم کی نگرانی کرے گا لیکن اس عمل میں صوبائی حکومتیں ، انفارمیشن ٹکنالوجی کے ادارے ، سول اور فوجی ادارے بھی شامل ہوں گے۔

انہوں نے کہا ، "یہ حکومت کا تشکیل کردہ ایک مکمل قومی ردعمل ہے ،” تاہم انہوں نے مزید کہا کہ اس نظام کے نفاذ کے لئے بنیادی طور پر صوبائی حکومتیں ہی ذمہ دار ہوں گی۔

انہوں نے اعلان کیا کہ رمضان کے پورے مہینے میں سحر اور افطاری کے اوقات میں لوڈشیڈنگ نہیں ہوگی۔

‘رمضان فیصلہ کن مہینہ ہوگا’
انہوں نے مزید کہا کہ اگر لوگ مقدس مہینے کے دوران حفاظتی انتظامات پر عمل کرتے ہیں تو اس سے کاروبار اور دیگر سرگرمیوں کو معمول کی طرف گامزن ہونے میں آسانی ہوگی۔

انہوں نے کہا ، "تاہم ، خدا نہ کرے ، اگر ہم غیر ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہیں تو عید کے بعد ہمیں مزید پابندیاں عائد کرنے پڑسکتی ہیں۔”

انہوں نے کہا کہ عام طور پر ، جب سے لاک ڈاؤن نافذ کیا گیا ہے ، گذشتہ ماہ کے دوران پاکستانیوں نے اپنی معاشرتی زندگی میں بہت سی تبدیلیاں کیں۔

وفاقی وزیر کی جانب سے یہ ریمارکس رمضان 2020 میں پاکستان کے پہلے روزہ رکھنے سے ایک دن قبل سامنے آیا ہے۔

پاکستان میں کورونا وائرس کے معاملات 200،000 تک بڑھ سکتے ہیں: ڈبلیو ایچ او

ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذھنوم نے جمعرات کو متنبہ کیا تھا کہ اگر پاکستان نے کافی حد تک "احتیاطی تدابیر” نہیں کیں تو جولائی کے وسط تک ملک میں کورونا وائرس کے واقعات کی تعداد 200،000 ہوسکتی ہے۔
اتھ منسلک کیا گیا ہے۔” .

Tags
Show More

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close
Close