پاکستان

مراد علی شاہ کا کراچی میں کرونا کے کیسز بڑھنے پر تشویش کا اظہار

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے بدھ کے روز کراچی میں زیر سماعت کورونا وائرس کے تصدیق شدہ کیسوں کی بڑھتی ہوئی تعداد پر تشویش کا اظہار کیا۔ ایک ویڈیو بیان میں ، سی ایم شاہ نے کہا کہ وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے لگائے جانے والے لاک ڈاؤن کو مضبوط کیا جانا چاہئے۔

وزیراعلیٰ شاہ نے اپنے بیان میں کہا ، "تصدیق شدہ کیسوں کی تعداد میں سندھ میں روزانہ سب سے زیادہ اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔ ملک میں پہلے ہی کیسوں کی تعداد 10،000 کو عبور کرچکی ہے۔ سندھ میں زیادہ تر معاملات کراچی سے ہیں۔ .

وزیراعلیٰ شاہ نے شہریوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا ، "آج سندھ میں 320 نئے کیس سامنے آئے اور صوبے میں کیسوں کی مجموعی تعداد 3،373 ہو گئی ہے۔ وائرس کے کیسوں کی مقامی سطح پر منتقلی میں اضافہ ہورہا ہے اور ہمیں سب کو اس کے لئے اپنی آنکھیں کھلی رکھنے کی ضرورت ہے۔”

سی ایم شاہ نے منگل کے روز بھی ضلع لاڑکانہ میں کورونا وائرس کیسوں کے مقامی ترسیل کی تعداد میں اضافے پر تشویش کا اظہار کیا تھا۔ ویڈیو لنک کے ذریعے پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کی زیرصدارت لاڑکانہ میں کورونا وائرس کی صورتحال سے متعلق اجلاس میں شرکت کے دوران ، وزیر اعلی سندھ نے کہا کہ وائرس سے اموات کی تعداد میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

انہوں نے ڈویژنل اور ڈپٹی کمشنر لاڑکانہ کو ہدایت کی کہ تعداد میں اضافہ پر قابو پانے کے لئے ٹھوس اقدامات اٹھائے جائیں۔ مراد علی شاہ نے کہا ، آئندہ ہفتے میں ، سندھ میں ٹیسٹ کروانے کے لئے COVID-19 ٹیسٹنگ لیب قائم کی جائے گی ، ان کا کہنا تھا کہ ان کی حکومت نے لوگوں کو مساجد میں نماز پڑھنے سے نہیں روکا ہے۔

Tags
Show More

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close
Close