انٹر نیشنل

سعودی عرب نے ڈبلیو ایچ او کو کورونا وائرس کی وبا سے نمٹنے کے لئے 10 ملین ڈالر کی امداد دے دی

ریاض۔ شاہ سلمان نے عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کو کورونا وائرس سے لڑنے کے لئے 10 ملین ڈالر کی مالی امداد دینے کی ہدایت جاری کردی ہے۔

رائل کورٹ کے مشیر اور کنگ سلمان ہیومینیٹری ایڈ اور ریلیف سینٹر (کے سلیرف) کے سپروائزر جنرل ڈاکٹر عبداللہ الربیہ نے کہا ہے کہ یہ عطیہ عالمی ممالک میں کی جانے والی کوششوں کو تیز کرنے کے لئے ڈبلیو ایچ او کی طرف سے تمام ممالک سے کی جانے والی فوری اپیل کے جواب میں ہے۔ کورونا وائرس کے پھیلاؤ کا مقابلہ کرنا۔

"سعودی عرب اور ڈبلیو ایچ او نے ناول کورونیوائرس (COVID-19) کا مقابلہ کرنے کے لئے مل کر کام کر رہے ہیں ، اور اس کوشش کی حمایت میں ، برطانیہ نے ڈبلیو ایچ او کو 10 ملین ڈالر فراہم کیے ہیں تاکہ اس بیماری کے پھیلاؤ کو کم سے کم کرنے کے لئے فوری طور پر اقدامات کو نافذ کیا جاسکے اور ممالک کی مدد کی جاسکے۔ نجی نیوز چینلز / سعودی پریس ایجنسی نے رپوٹ کیا ، "انہوں نے کہا ، صحت کے غیر محفوظ ڈھانچے کے ساتھ”۔

ڈاکٹر الربیہ نے شاہ اور ولی عہد شہزادہ کے اس فراخدلی اشارے کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ یہ دنیا بھر کے بہت سارے لوگوں کو درپیش بحرانوں کے دوران مملکت کے انسانیت سوز اقدامات کی توسیع کے طور پر سامنے آیا ہے۔

Tags
Show More

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close
Close