شوبز

حمزہ علی عباسی نے فیروز خان کی شوبز چھوڑنے کے فیصلے کی حمایت کی

اداکار فیروز خان نے حال ہی میں اعلان کیا تھا کہ وہ مذہبی وجوہات کی بناء پر شوبز انڈسٹری چھوڑ رہے ہیں۔ خان کے اس فیصلے کی تعریف نہ صرف شائقین نے کی بلکہ ساتھی مشہور شخصیت حمزہ علی عباسی نے بھی کی۔

خود عباسی نے بھی کچھ مہینے پہلے اسی طرح کے کیریئر کا رخ کیا تھا۔

ایک ٹویٹ میں ، الیف اداکار نے خان کے فیصلے کو اپنے ساتھ منسلک کیا کیونکہ وہ ان دونوں کے لئے دعا گو ہیں کہ وہ اپنے نئے مقصد کو پورا کرنے کی طاقت حاصل کریں۔ "ما شاء اللہ. میری دعا ہے کہ اللہ ہمارے ارادوں کو خالص رکھنے میں ہماری مدد فرمائے اور ہمیں اس کا پیغام اپنی صلاحیتوں اور افہام و تفہیم تک پہنچانے کے لئے ہدایت دے۔ اللہ آپ کو بھلا کرے ، "انہوں نے کہا۔

گزشتہ ہفتے ، فیروز خان نے اعلان کیا تھا کہ وہ مذہبی وجوہات کی بناء پر شوبز انڈسٹری کو الوداع کہہ رہے ہیں۔

قیاس آرائی کے گرد وجوہات کو ختم کرتے ہوئے کہتا ہے کہ اس نے کیوں چند ہفتے قبل اپنا انسٹاگرام اکاؤنٹ ڈیلیٹ کردیا ، اداکار نے ٹویٹر پر اپنے مداحوں کے لئے بیان جاری کرنے کے لئے کہا:

“میرے پرستار مجھ سے بیان کا انتظار کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا ، میں نے اعلان کیا ہے کہ میں نے شوبز انڈسٹری چھوڑ دی ہے اور صرف اس پلیٹ فارم کے ذریعہ اسلام کی تعلیم کے لئے کام کروں گا اور اپنی خدمات مہیا کروں گا اگر انشاء اللہ ، آپ سب سے میری اور اپنے پیاروں کے ل pray دعا کی درخواست کریں۔

وہ اس وقت حانیہ عامر اور رمشا خان کے ہمراہ عشقیہ میں بطور حمزہ دل جیت رہے ہیں۔

یہ پروجیکٹ ٹیلی ویژن پر ان کا آخری ڈرامہ ہوسکتا ہے جبکہ آنے والی فلم ٹچ بٹن ان کا آخری سنیما آؤٹ ہوگا۔

کہانی میں مزید اضافہ کرنے کے لئے؟ ذیل میں تبصرہ اور مزید کے لئے دیکھتے رہو!

Tags
Show More

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close
Close