پاکستان

میں شریف خاندان میں پھنس گیا ہوں اور اپنی دوسری بیگم کے پاس جانا چاہتا ہوں، کیپن صفدر کے متعلق بڑا انکشاف

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور معروف مذہبی اسکالر عامر لیاقت کا کہنا ہے کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر بھی سہہ جاتی این آر او کی کوششیں کر رہے ہیں۔وہ کہتے ہیں کہ میں تو اس خاندان سے ہوں ہی نہیں میری تو دوسری بیوی بھی دوبئی میں رہتی ہے۔میں تو شریف خاندان میں پھنس گیا ہوں اس لیے مجھے بھی این آر او دیا جائے۔

عامر لیاقت کا مزید کہنا تھا کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی دوسری شادی کی خبریں بلکل درست ہیں ان کی دوسری اہلیہ دوبئی میں موجود ہیں۔جب کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی دوسری بیوی کو پیسے دے کر خاموش کروا دیا گیا ہے۔واضح رہے کچھ عرصہ قبل سوشل میڈیا پر ایک خاتون کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی۔۔جس میں ایک خاتون کا رو رو کر برا حال ہے اور وہ کہہ رہی ہے کہ آج عید کا دن ہے اور اللہ نے یہ دن بہت ضروری بنایا ہے۔

لیکن میں اس دن رو رہی ہوں تو آپ کی وجہ سے۔آپ نے میرا دل توڑ دیا ہے لیکن اب آپ میری زندگی میں نہیں ہیں اس لیے جو مرضی کرنا ہے کریں۔آپ کی وجہ سے میرا سکون تباہ ہو گیا ایک دن آپ کو میری ضرور قدر آئے گی۔

اس ویڈیو کے بارے میں کہا جا رہا ہے کہ یہ مبینہ طور پر شریف خاندان کے داماد کیپٹن (ر) صفدر کی اہلیہ ہیں اور ان کا ایک بیٹا بھی ہے۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی اس ویڈیو سے متعلق کیپٹن ریٹائرڈ صفدر نے بھی ردعمل دیا تھا۔ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر نے دوسری شادی کی خبروں کی تردید کرتھی۔ شریف خاندان کے داماد نے سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی دوسری شادی سے متعلق خبروں کو بے بنیاد اور من گھڑت قرار دے دیا تھا۔تاہم اب تحریک انصاف کے رہنما نے یہ دعویٰ کیا ہے کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر نے واقعی دوسری شادی کی ہے۔

 

Show More

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close
Close